luni, 14 februarie 2011

intrebari?

 Azi-noapte am pus un plic de fervex in cuptorul cu microunde, am mancat portocale reci, supa de pui cu galuste si am ascultat jazz.Azi-noapte am simtit altceva, o liniste arzatoare.Am cautat o tigara prin toate colturile casei timp de jumatate de ora in nestire.Nu a fost o noapte buna.Am citit putin, am facut la engleza si m-am gandit la ziua indragostitilor.M-am gandit ca eu nu imi amintesc sa fi iubit pe cineva atat de mult incat sa imi petrec 24 de ore cu el.M-am mai gandit ca eu, la varsta pe care o am, nici nu sunt in stare sa iubesc pe cineva, e doar atractie, si asta ma deranjeaza cel mai tare.M-am intrebat ce face Andru, l-am citat pe Sinatra si am sustinut " camparea in vama veche" . De ce toate astea? mie nici macar nu imi place in vama, e un loc plin de rebeli drogati.ok,e bine sa fi rebel, dar nu si drogat.in vama intotdeauna ai ghinion, te imbeti prea tare si iti gasesti chilotii a doua  a zi spanzurati de un lampadar pe jumatate stricat, iti pierzi lucrurile, vorbesti ce nu trebuie iar cel mai important: iti pierzi integritatea.In ciuda faptului ca esti un om rational si stabilit, in vama e ca in vegas( sau asa ne place noua sa spunem).Stau si privesc, privesc, privesc in gol.Cine mai e ca mine? Cine isi face scene in minte? Cine are neincetate " ce ar fi daca?" Cine isi face planuri pentru a doua zi? Cine se gandeste la toti oamenii de care ii este dor? dar la cei pe care ii uraste?Toti facem asta, dar intensitatea difera de la unul la altul.As vrea sa ma opresc.Stop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu